حدیث جونیحدیث جونی، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

حدیث عشق زیبای زندگی

فردای مهمونی افطاری

1392/4/30 12:53
نویسنده : سارا
50 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دردونه ی دلم

خدارو شکر دیشب مهمونی افطاری خیلی خوب برگزار شد ،هرچند من خیلی خسته شدم ولی از حق نگذریم زن عموهات و عمه شهنازت خیلی کمک کردن دستشون درد نکنهتشویق

راستی دیشب فیلم سونوگرافی هفته 19 تورو گذاشتم ببینن آی به ذوق منو بابات خندیدن قهقهه هی میگفتن آخه این چیش معلومه که شما ها اینقدر ذوق میکنین ولی بار دوم که دیدن خودشون تونستن همه چیز و تشخیص بدن اون صورت قشنگت با اون دست و پاهای نازت که الهی مامان فدای اون شصت پات شه که اون جوری تکون میدادیقلب

دیشب زن عمو الهامت برام سونوگرافی نوشت که دوباره بعد از تقریباً یک ماه برم ببینمت ولی امروز هرچی زنگ میزنم میگه تا هفته بعد وقت نداریم آخه من مردم از دلتنگیت حالا من هیچی باباتو بگو که دلشو صابون میزد امروز میبیندت آخی طفلکی گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

sima
1 مرداد 92 15:36
با سلام و قبولی عبادات برای فرج آقا امام زمان (عج) و سلامتی همه مامان ها که سالم و سلامت باشن برای به ثمر رسوندن کوچولوهای نازشون ختم قرآن مجیدبه همراه دعای توسل در این ماه پربرکت نیت کردیم برای اطلاع از جزهای باقیمانده به جدول جزها در وبلاگم سر بزنید. و جز مورد نظر خودتون را برام بفرستید البته یادتون نشود که یکبار دعای توسل نیز همراه با دور جز قرآن نیز باید خوانده شود التماس دعای مخصوص لحظه زیبای سحر و افطار