حدیث جونیحدیث جونی، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

حدیث عشق زیبای زندگی

قدردانی از نعمتهای خدا

1392/6/5 14:29
نویسنده : سارا
75 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

چند وقت پیش یکی از خانومای گل برام نظر گذاشته بود ،امروز رفتم تا وبلاگشو ببینم .خیلی دلم گرفت و ناراحت شدم آخه طفلکی شوهرشو سال پیش از دست داده و کلی مشکل داره .حقیقتش با خوندن خاطراتش کمی به خودم اومدم ،آخه میدونی منم چند روزه هی غصه میخورم که وقتی میرم مرخصی زایمان تو این 6 ماه حقوق ندارم البته بعدش حقوقمو میدن ولی خوب قسط و بانک و ... که این حرفا سرش نمیشه خلاصه غرق این افکار بودم که با خوندن خاطرات این دوست عزیز به خودم اومدم گفتم خدایا شکرت حداقل سایه شوهر بالای سرم ،هرچی باشه پدرو مادری دارم که تا حالا منو به خودم نذاشتن درسته که مشکل مالی دارم و شاید اونجوری که دلم بخواد نمیتونم خرج کنم ولی بازم خیلی چیزایی دارم که بابتش باید از خدا ممنون باشم .خدا جون سایه همه پدر و مادرارو سالم و سلامت بالای سر بچشون حفظ کن .صدقه سری همه سایه منو شوهری هم بالای سر بچمون .آمین ،خدای مهربونم باز هم مثل همیشه ازت می خوام بچه های همه سالم وصالح باشن ملیسای منم در پناه تو سالم و سلامت بدنیا بیاد و جمع دو نفره مارو که دیگه داره میشه 3 نفر غرق در شادی و برکت کنه انشالله 

خدایا به قلب من آرامش عطا فرما که بدجوری محتاجشم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)