حدیث جونیحدیث جونی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

حدیث عشق زیبای زندگی

شیرین کاری های دخترم

1393/12/3 8:32
نویسنده : سارا
111 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عززززززززززززززززیزم

چطوری جوجه طلا مامان.امروز میخوام چند تا از شیرین کاریات برات بگم .تازه یه کوچولو هم ناراحتم ک چرا زودتر از اینا کارهایی رو که انجام میدادی برات ننوشتم.ولی اشکالی نداره ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست.

دیروز نزدیکای ساعت 3:30 بود که از خونه مامان جون اومدیم خونه خودمون و تا رفتیم سر و صورتمونو شستیم ساعت 4 شد ولی تو چون یکم خونه مامان جون اینا خوابیده بودی خوابت نمیومد و دوست داشتی بازیگ.شی کنی.خلاصه منم از سر کار برگشته بودم و لول خواب بودم تو رو بردم روی تخت بلکه بخوابی ولی بدتر شد هی در کمد بالای تخت و باز میکردی و وسایلارو از توش در میاوردی منم برای اینکه سر به سرت بزارم چیزیو که برمیداشتی پرت میکردم پائین تخت و تو هم با شیطنت از تخت میومدی پائین و برشمیداشتی دوباره میومدی بالای تخت و میخندیدی اللهی که برات بمیرم خوب تو چه تقصیری داری دلت میخواد بازی کنی . بالاخره بعد از کلی کلانجار رفتن نرزدیک ساعت شش بود که دیگه به زور خوابیدی.حالا برسیم سر شیرین کاریات

دلغکدلغکدلغکدلغکدلغکدلغکدلغکدلغکدلغکدلغکدلغکدلغکدلغکدلغکدلغکدلغکدلغکدلغکدلغکدلغک

ماما:یعنی مامان

بب:بابا

قور:صدای غورباقه

هاپ:صدای هاپو

ب:صدای بز

آب:آب

امن:بده به من

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

بوس تقی میفرستی ،وقتی آهنگ میزنه سریع دستاتو تکون میدی و میرقصی هر دقیقه هم میری بالای مبل که بپری تو بغل مامان بابا،توی ماشینم که میشینی اولین کاری که میکنی اینه که دستتو ببری سمت ضبط و شروع به رقصیدن میکنی .

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

دردو بلات به سرم دختر مهربونم خیلی دوستت دارم و هر روز هم که میگذره دوستیت بیشتر هم میشه .موقع هایی که خوابیدی اینقدر نازت میکنم و برات دعا میکنم .انشاالله که صدای من از سقف رد بشه و خدا بر اوردش کنه .عاشقتم گل زیبای زندگی انشاالله همیشه سالم و سعادتمند و خوشبخت باشی عزیز دل مامان.

پسندها (1)

نظرات (1)

محمد
3 اسفند 93 9:22
سلام بعضی جنسا قیمتی ندارن اما واقعا کاربردی هستن مثلا وسایل کاربردی آشپزخانه حراج نورورزی سایت تلیپ آغاز شد. تا 30 درصد تخفیف برای تمامی اجناس سایت بمناسبت نوروز