حدیث جونیحدیث جونی، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

حدیث عشق زیبای زندگی

وزن نی نی در هفته 34

1392/7/18 12:08
نویسنده : سارا
89 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

خوبی جیگر طلای مامان ؟دیرزو با بابایی رفتیم سونوگرافی آخه هم دلمون برات تنگ شده بود هم اینکه میخواستیم بدونیم چند کیلو شدی .موقعی که داشتم میرفتم خیلی خوشحال بودم چون میخواستم تورو ببینم ولی بعد از برگشت از سونوگرافی حسابی حالم گرفته بود چون دکتر گفت 2200 گیلوگرمی من بهش گفتم کم نیست گفتش نه کم  نیست ولی هنوز چند هفته جا داری نگران نباش ،ولی من و بابات فکر میکردیم بیشتر باشی آخه شکم مامانی خیلی بزرگ شده و زیادم وزن اضافه کرده بودم نمیونم شایدم من اشتباه فکر میکردم تازه دکتر گفتش مایع امینوتیکت حداقل لیمیته با ید مایعات زیاد بخوری .ما هم بعد از سونوگرافی با حال گرفته رفتیم هایپر استار تا ابمیوه و دلستر وو از این جور چیزا بخریم وقتی به ردیف لباسهای بچگونش رسیدم گل از گلم واشد خندهبا خودم تصمیم گرفتم ناراحتیمو بزارم کنار بجاش این 4 ، 5 هفته با قیموندرو حسابی بخودم برسم و چیزای شیرین بخورم آخه من خیلی اهل شیرنیو بستنیو اینا نیستم ولی به خاطر تو دخملی که ایشاالله تپل و مپل شی میخورم ابله،ایشاالله که هرچی مامانی میخوره گوشت شه به بدن تو قربونت برم من الهی آخ که چقدر دوست دارم عسلکم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)