حدیث جونیحدیث جونی، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

حدیث عشق زیبای زندگی

آخرین روز کار

1392/8/1 13:32
نویسنده : سارا
70 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

امروز آخرین روزیه که میام سر کار خیلیم خوشحالم چون تو این دو ،سه هفته آخر حسابی میتونم استراحت کنم و خونرو برای اومدن تو بهتر آماده کنم .راستی فردا هم عید غدیره ،سه سال پیش عید غدیر منو بابایی با هم ازدواج کردیم امسالم خدا تو قند عسلو نصیبم کرد خداجون شکرت یادش بخیر چقدر پارسال به درگاهت دعا کردم بهم یه بچه بدی واقعاً ازت ممنونم خدا چقدر بزرگی ایشالله این چند وقتم زود بگذره تو صحیح و سالم بیایی بغلم قلب میگن دختر با برکته واقعاً هم هست تو این مدت هر وقت کم میاوردیم خدا از یه جایی برامون میرسوند امروزم اداره باباجونت به مناسبت عید غدیر بهشون هدیه داد با با جونتم چون من سیدم اونو به من هدیه داد دستش درد نکنه تشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
1 آبان 92 14:42
سلام مامان ملیسا جون
خوبید شماا
دختررتون خوبه
من لینکتون کردم



سلام ممنونم شما خوبید ببخشید دیر جواب دادم آخه بعد از یک هفته اومدم سایت ،منم لینکتون کردم