حدیث جونیحدیث جونی، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

حدیث عشق زیبای زندگی

هفته 37 و بی مسئولیتیه دکتر

1392/8/9 10:28
نویسنده : سارا
123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

خوبی دخترم،میدونی تو این یه هفته که برات خاطره نزاشتم کلی باهات حرف دارم. دختر قشنگم شما تو دهه اول محرم بدنیا میایی به خاطر همینم دکتری که دو ماهه تحت نظرشم اینقدر بی مسئولیته که بعد از ین همه وقت تازه به من میگه تو تعطیلات عاشورا تاسوعا میخواد بره مسافرت و اگه زایمانم تو اون تعطیلات باشه خودش نمیتونه انجام بده ،همکارش انجام میده یا دکتر کشیک بیمارستان زایمانمو انجام میده ،نمیدونی ملیسا جونی وقتی اینو شنیدم اینقدر عصبانی شدم که دلم میخواست تمام مطب دکترو بهم بریزم ولی بازم خودم کنترل کردم و تصمیم گرفتم خودم دکترمو عوض کنم ولی متاسفم براش که اسم دکترو رو خودش گذاشته ولی یه ذره تعهد کاری و اخلاقی یه دکترو نداره ،اما به این معتقدم که خدایی که تورو تو یه شرایطی به من داد که اصلاً انتظارشو نداشتم و تو بد ترین شرایط تورو برای من و بابات حفظ کرد بهترینو برات رقم میزنه .یه سیب وقتی میفته هزارتا چرخ میزنه قسمت تو هم این شد که دکتری که اولین بار رفتم پیشش الان بعد از 7 ماه وقتی که فقط دو هفته به زایمان مونده دوباره برم پیشش ،دکتر خوبیه روزی که رفتم چندتا خانوم تازه زایمان کرده اومده بودن ازشون که راجع به دکتر میپرسیدم همه خیلی راضی بودن ،ایشالله که تو هم به سلامتی بدنیا بیایی هر کار خدا یه حکمتی داره اولاً حتماً این دکتر برای تو بهتره چون خدا همیشه بهترینو برای بنده هاش میخواد دوماً خیلی جالبه که بیمه تکمیلیه بابایی تازگیا قراردادشو با بیمارستانی که اون دکتر بی مسئولیت توش زایمان میکرد لغو کرده .

دخترم همیشه اینو بدون که خدا بهترینو برای بنده هاش میخواد من به خدا توکل کردم و خودمو تورو به اون میسپارم .به امید روزی که تورو سالم و سلامت تو بغلم بگیرمو از بوی تنت لذت ببرم .دخترکم عزیزکم فرشته معصموم مامان برای خالت خیلی دعا کن ،دعا کن اونم هرچی زودتر بختش بازشه و برات یه هم بازی بیاره.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)