حدیث جونیحدیث جونی، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

حدیث عشق زیبای زندگی

4 روز تا بدنیا اومدن دخترم

1392/8/16 10:49
نویسنده : سارا
111 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر مامان

عزیزم دیگه روزهای آخریه که تو دل مامانی هستی ،امروز پنج شنبست و انشاءالله قراره که دوشنبه بدنیا بیایی .دیگه کم کم استرس گرفتم از یه طرف دوست دارم زودتر دوشنبه بشه از یه طرفم از روز دوشنبه میترسم همش دوست دارم بدونم چه شکلی هستی تپل شدی یا نه سفیدی یا سبزه ای ،ولی اصلاً مهم نیست همین که سالم و سلامت بیایی بغلم برام کافیه راستی اینم بگم که شنبه جشن سیسمونیت بود درسته که یه مقدار دیر جشن گرفتم ولی خیلی خوب بود و خوش گذشت ایشاالله باید عکسهاشم بذارم تو وبلاگت هنوز وقت نکردم که از دوربین بریزم تو کامپیوتر ولی بهت قول میدم همرو برات بذارم گل مامان.

ناز گل من امروز سوم محرمه و فردا روز حضرت علی اصغر (ع) پارسال این موقع ها بود که متوسل به حضرت علی اصغر شدم تا خدا تو رو به من داد اگه خدا بخواد سال دیگه که یک سالت شد میبرمت مصلا گردهمایی شیرخوارگان حسینی ، اونجا جایی که همه مامانا بچه هاشونو میارن و نذر حضرت امام زمان (عج) میکنن انشاءالله به حق همین روزهای عزیز خدا خودش تورو سالم و سلامت حفظ کنه و به هرکسی که بچه میخواد یه بچه سالم و سلامت بده.

برای مامانی خیلی دعا کن که خدا به مامان صبر بده چون خیلی بهش احتیاج دارم .امیدوارم تو مثل من عجول و بی صبر نباشی .عزیزم به خدا میسپارمت چون میدونم بهترین خدا بهترین حفظ کننده است

فاالله خیرحافظا و هو الرحم الراحمین

به امید دیدارت گل نازم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)