حدیث جونیحدیث جونی، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

حدیث عشق زیبای زندگی

سفر به مشهد

1393/3/7 13:24
نویسنده : سارا
77 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

امروز چهارشنبست و انشاالله اگه خدا بخواهد فردا با بابات ميخوايم بريم مشهد،اين اولين مشهديه كه سه تايي داريم با هم ميريم .اميدوارم كه خيلي بهمون خوش بگذره.الان كه دارم اينو مينويسم خيلي ناراحتم،ديردوز با بابات بحثم شد وخيلي از دستش ناراحت شدم.نميدونم چرا ولي جديداً يه شكاف بزرگ بينمون افتاده ته دلمون همديگرو دوست داريم ولي نميدونم چرا حرف همديگرو نميفهميم.تو با اون دل كوچيكت از خدا بخواه كه مشكل مارو حل كنه.هركسي گلي مثل تورو داشته باشه ديگه چه غمي تو زندگي داره ولي نميدونم چرا زندگي ما اينجوري شده فقط براي مامان با با دعا كن ناز گل من.بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانیش
7 خرداد 93 13:36
التماس دعا سفر بخیر
انسیه مامان امیرعلی
8 خرداد 93 14:54
عزیزم دوست داشتین عکس سیسمونیتونو توی این وبلاگ بدین بزارم http://ninisismuni.niniweblog.com/ یاتووبلاگ خودتون بزارین تا من ذخیره کنم مهم نیست از کل اتاق باشه میتونه ازلوازم تک تک باشه ببخشید وقت نمیکنم بیام سربزنم دوباره اگه میشه بیاید به یکی ازوبلاگهام نظرتونوبگید درضمن من کارهای عروسکی مخصوص اتاق نینی هاهم انجام میدم عزیزم http://manvanamadiham.blogfa.com/ منتظرنظرت هستم حتی اگه چیزی نپسندیدی